FAQ
De hoofdzakelijkste & meest gestelde vragen
Aanmelden
Webshop offerte
Bevestigen
Bestelbon | Wijzigen
Betaal link
?
Heeft u een specifieke vraag of wens je meer informatie over een bebaals artikel?
Eenmaal geregistreerd, heeft u toegang tot uw account.
Bekijk uw geschiedenis, verlanglijstje.
Offerte aanvraag is het handigste als je dit via onze webshop doet.
Selecteer een artikel en plaats ze in het winkelmandje.
Selecteer huurperiode, deze worden toegepast op alle verhuur artikelen in uw winkelmandje.
Verstuur uw aanvraag door te klikken op afrekenen.
Prijs offerte is geheel vrijblijvend en is nog niet gekoppeld aan uw specifieke huurdatum.
Door te klikken op afrekenen, is uw webshop offerte aanvraag verstuurd.
U ontvangt meteen een automatisch bericht met wat er in uw winkelmandje zit, dit is geen bevestiging van uw offerte!
Wij bekijken de beschikbaarheid en stellen vrijblijvend een offerte op!
Offerte aanvraag is niet gebonden aan een bepaald geldigheidsduur of termijn en is geheel vrijblijvend m.a.w. offerte kan niet gekoppeld worden aan uw gewenste huurdatum.
Zonder een digitaal akkoord van u te hebben ontvangen, staan de gevraagde materialen niet gereserveerd voor u.
Dit betekent dat de materialen beschikbaar blijven voor andere klanten
Offerte is pas bevestigt na ontvangst van een digitaal akkoord
De dag van uw digitaal akkoord, word beschouwd als de definitieve dag van uw bestelling.
We controleren of de materialen nog steeds beschikbaar zijn voor uw geselecteerde huurdatum/-periode.
Gelieve uw facturatie gegevens / leveringsadres / telefoon nr. of gsm nr te controleren bij het bevestigen van uw offerte.
U ontvangt een bestelbon met de beschikbare materialen en aantallen.
Tot 7 dagen voor afhaal / levering datum kan u wijzigingen doorgeven, afhankelijk de beschikbaarheid van de materialen.
Indien uw selecteerde voor levering, ontvangen wij graag de eventuele bijkomende informatie over de omstandigheden ter plaatse.
Wanneer chauffeur op levering locatie constateert, dat de materialen niet op gewenste locatie kan geplaatst worden, kan dit extra kosten met zich mee brengen
Vrijdag's of 7 dagen voor afhaal / levering datum ontvangt u Pro-Forma factuur met een betaal link en zijn eveneens wijzigingen niet meer mogelijk.
Last minute bestellingen
Annulatie
Afhalen / eigen transport
Openingsuren
Levering
Transport planning
klik hier zo kom op de pagina van het contactformulier!
Dat zijn offerte's / bestellingen die worden geplaatst 6 dagen voor feest datum tot op de dag van afhaal
Na ontvangst van digitaal akkoord van u, ontvangt u meteen een betaallink en zijn wijzigingen eveneens niet meer mogelijk
Ter plaatse kan u nog materialen toevoegen, afhankelijk er voldoende stock is, ter plaatse kan u betalen met bankcontact, cash aanvaarden we niet.
Last minute materialen toevoegen aan een bestaande bestelling met levering, dat kan zeker, zolang er voldoende stock is.
Vooral het volume dat u bij bijbesteld zal bepalen of deze al-dan-niet nog meegeleverd kunnen worden.
U kan uw bestelling komen Afhalen bij ons in het magazijn.
GPS best instelling op Ninoofsesteenweg 59, 1760 Roosdaal! Via de Rijstraat zal u belemmert worden door permanente gemeentelijke afzetpalen / weg blokkering.
Eigen transport
Openingsuren Transport Leveringen zijn 7/7 & 24/7, dus ook op woensdag, zaterdag, zondag, feestdagen of s’ nachts
Zomer Uren = half april tot oktober Winter Uren = oktober tot half april
Maandag 9u - 12u & 13u - 17u Maandag 9u - 12u & 13u - 17u
Dinsdag 9u - 12u & 13u - 17u Dinsdag 9u - 12u & 13u - 17u
Woensdag 9u - 12u / Woensdag GESLOTEN
Donderdag 9u - 12u & 13u - 17u Donderdag 9u - 12u & 13u - 17u
Vrijdag 9u - 12u & 13u - 17u Vrijdag 9u - 12u & 13u - 17u
Zaterdag 9u - 12u / Zaterdag GESLOTEN
Zondag 11u - 14u / Zondag GESLOTEN
Levering op locatie geldt een minimum bestelbedrag van 200€ excl.btw. (exclusief leveringskosten)
Leveringskost word berekend op basis van het afleveradres. Wij rijden 2 keer op en neer (Roosdaal tot op locatie x 4 ritten). Zorg ervoor dat bij het retourneren de spullen op de afgesproken plaats klaar staan! Indien niet het geval is, zullen wij extra kosten in rekening moeten brengen.
Teksthighlight
Plaats de focus op wat je te zeggen hebt!
Om misverstanden te vermijden verzoeken wij u om meldingen voor aanvang van het feest te doen.
U begrijpt uiteraard ook dat wij meldingen van schade na het feest helaas niet kunnen aanvaarden.
Tip: Trek foto's van het materiaal, zo weet u hoe u het materiaal einde feest moet terug plaatsen in de voorziene bakken of transport karren.
Controleer uw bestelling, meld voor uw feest van start gaat, de eventuele tekorten, schade of defecten, dat geeft ons de tijd om het op te lossen.
Meldingen na het feest kunnen wij helaas niet meer aanvaarden.
Zo heb je geen zorgen op de dag zelf van jullie feest en zo heb je 2 dagen extra: 1 dag voor uw feest om het te komen afhalen & 1 dag na uw feest om te retourneren.
Wil je langer dan 3 dagen huren? Dat kan! Per dag extra huren rekent automatisch de 1 dag prijs + de standaard 3 dagen prijs.
Afwas is voor Restorent! Wij doen de afwas van de glazen, borden en bestek!
Mogen wij u vragen om einde feest zoveel mogelijk etensresten, beentjes, tandenstokers, papieren servetten, menu kaarten te verwijderen van de borden, kommetjes, schaaltjes.
Graag ook tapa's sausjes uit de apero glaasjes schrapen en graag ook de garnituren uit de cocktail glazen halen!
Graag vragen wij u vriendelijk om alle keukenapparatuur schoon terug te bezorgen, anders zijn wij genoodzaakt om schoonmaakkosten in rekening te brengen!
Onze verhuur artikelen zijn niet allemaal weersbestendig, zoals linnen, lederen zetels en dienen 's nachts droog, vocht-en vorstvrij te worden opgeslagen. Sommige materialen zijn delicater en vragen wij u vriendelijk om deze te reinigen voordat u ze terugbrengt.
Einde van het feest: bestek per soort sorteren in de daarvoor bestemde bakken.
Het is belangrijk dat u weet dat zowel vuil als schoon bestek samen hoort, zolang ze maar per soort zijn gegroepeerd.
Voorbeeld:
Sorteer bestek per soort = vork + vork
Sorteer bestek vuil + proper = samen= vork + dessert vork
Voorbeeld: hoe het niet moet!
Sorteer bestek niet = vork + dessert vork
Niet gesorteerd extra kosten = 0,10/stuk
Tip! Trek foto's van het verpakt materiaal!
Glazen, koffietassen, aperitief glaasjes en kommetjes dienen na gebruik met de opening naar beneden in de daarvoor bestemde bakken te worden geplaatst.
Op deze manier kunnen ze veilig getransporteerd en gereinigd worden.