G-LBGFHZRVQS

Voorwaarden

ALGEMENE HUURVOORWAARDEN:

  • De goederen blijven eigendom van RESTORENT.
  • De klant erkent deze goederen in goede staat te hebben ontvangen.
  • Ook staat de klant in voor de teruggave van de goederen in de staat zoals hij deze heeft ontvangen, waarbij de klant alle nodige zorgen en verzekeringen zal besteden aan de goederen teneinde deze teruggave te verzekeren. (TIP: trek foto’s!)
  • De klant zal instaan voor teruggave, zelfs in geval van overmacht
  • Afwas is inbegrepen in de prijs. Huurperiode telt 3 dagen, extra dagen huur = huurprijs x coëfficiënt.
  • RESTORENT behoudt altijd het eigendomsrecht van de goederen, ook bij faillissement van de klant. De klant of derden kunnen eigenaar worden, tenzij hiervoor een verkoopfactuur is opgemaakt door RESTORENT.
  Bestellingen aanpassen of annuleren:
Uiterste wijziging datum:
      7 kalenderdagen voor Leverings of Afhaal datum (voor 12u)! = geen kosten
Wijzigingen van bestelling:
      Indien minder dan 7 dagen = 50% van het totale bedrag wordt aangerekend
      Artikels en aantal stuks verminderen = kunnen niet meer gewijzigd worden.
      Artikels toevoegen en aantal stuks vermeerderen = zolang er voorraad is.
 
  Betalingsvoorwaarden:
De betaling dient onmiddellijk na het plaatsen van de bestelling via de webshop betaald te worden. Aangezien wij alle materialen nakijken (breuk, schade, verlies), zullen de eventuele extra kosten hiervoor appart worden aangerekend.
Indien betalingstermijnen niet gerespecteerd worden, zullen hiervoor herinneringskosten worden aangerekend vanaf de tweede aanmaning. Er zal dan per aanmaning €5 worden aangerekend.
 
  Leveringen /bezorgen op locatie:
Onze leveringen en ophalingen gebeuren niet op exacte tijdstippen.
Transportkosten worden berekend op basis van uw postcode, actuele brandstofprijzen en grootte van de bestelling.
Voor het laden en lossen ter plaatse op verzendadres rekenen wij ongeveer 30 minuten.
Het materiaal wordt geleverd (gelijkvloers) aan de ingang van de locatie, garage/poort/doorgang … zo ver of zo dicht … dat chauffeur met vrachtwagen kan rijden.        
Indien er geen vaste ondergrond is (zoals beton, platte klinkers, houten vloeren) maar er enkel gras, zand, kasseien, grind, kiezelstenen, of welke zachte ondergrond dan ook, dan beslist de chauffeur ter plaatse of er al dan niet geleverd zal worden.
Dit is ook zo wanneer er verschillende niveaus zijn zoals trappen of wanneer het materiaal niet in een lift of door standaard deur gaat.
Mocht er toch beslist worden om te leveren ondanks moeilijkheden zoals hierboven beschreven, dan zal er een meerprijs worden aangerekend van €35 (incl.BTW) per kwartier (per medewerker!)
RESTORENT is niet verantwoordelijk indien de gehuurde materialen niet op de gewenste locatie kunnen geplaatst worden door onvoorziene omstandigheden zoals:
  • niet de juiste documenten of toegang ticket parking voor beurzen gemaild is
  • doorgang geblokkeerd is door onvoorzienbare factoren
De klant draagt hiervoor de volledige verantwoordelijkheid en er kan dus geen schadevergoeding gevraagd worden aan RESTORENT en RESTORENT zal hiervoor genoodzaakt zijn extra kosten aan te rekenen.
Alle materialen worden geleverd in een transport kar op wielen, pallet, bak + folie.
Materialen dienen te worden terug gebracht of klaarstaan zoals ze zijn bezorgd of afgehaald.
Transport kar, pallet, bak waarin de goederen worden getransporteerd (voor schade  te beperken) blijven ter plaatse.
Onze chauffeurs leveren enkel het materiaal. Klaarzetten van locatie of op en afbouw van uw event doen wij niet.
Indien bij afhaal het materiaal niet klaar staat, niets is opgeruimd … beslist chauffeur ter plaatse de ernst, omvang, tijdsduur en tijd verlies hij kan oplopen, dan zal hij de locatie verlaten zonder het materiaal in te laden en zal hij zijn route verder zetten maar worden er extra transportkost aangerekend.
Indien chauffeur ter plaatse anders beslist wordt er een meerprijs van €35 incl.btw per kwartier (per medewerker) aangerekend.
 
  Afwas: 
Graag vragen wij u na afloop van uw feest:
Borden, kommetjes, apero glaasjes = etensresten uitschrapen en per soort terug in de voorziene aparte bak plaatsen, zoniet word er 1€ excl. btw per bak aangerekend
Glazen, koffietassen moeten met de opening naar beneden per soort in bak geplaatst worden, zoniet word er 1€ excl. btw per bak aangerekend
Bestekken per SOORT sorteren en terug in aparte bak plaatsen = dus ook VUIL & PROPER bestek moet/mag samen, dus NIET alles door elkaar !!! = zoniet word er 0,10€ excl. btw per 100 stuks aangerekend
Frituurolie verwijderen uit de frituur, kolen en hout resten verwijderen uit vuurkorf, vuurschaal, BBQ, reinigen van oven, bain-marie, gastronoom = zoniet word er € 45 incl.btw aangerekend! Proper ontvangen is proper terug brengen!
Linnen dienen DROOG te worden terug bezorgd
Gelieve alle gehuurde materialen op het einde van uw event terug te plaatsen op de afgesproken plaats en de materialen terug te plaatsen in de achter gebleven transportkar, pallet, bak = bekijk uw foto’s die je getrokken hebt voor het feest.

 

 

BELANGRIJKE TIPS VOOR ONZE KLANTEN:
Om misverstanden te vermijden, vragen wij de geleverde materialen bij aankomst te controleren op aantallen, breuken of andere gebreken.
  Bij vaststelling van schade, tekorten, defecten gelieve te sms’en op gsm nr 0474/92.56.56, met melding van uw order nr. en het probleem, ondertussen schakelen wij de juiste medewerker(s) in en zal u snel gecontacteerd worden met een oplossing. Melding van schade na uw event kunnen wij helaas niet meer aanvaarden.

 

  Trek een foto van het materiaal, zo weet u hoe u de materialen einde feest terug moet plaatsen in de achter gebleven transportkar, pallet, bak.