Levering & Transport

1. Onze leveringen en ophalingen gebeuren niet op exacte tijdstippen.

2. Transportkosten worden berekend op basis van uw postcode, de huidige brandstofprijzen en de grootte van uw order.

3. Voor laden en lossen ter plaatse op verzendadres rekenen wij ongeveer 30 minuten.

4. Het materiaal wordt geleverd (gelijkvloers) aan de ingang van de locatie, garage/poort/doorgang … zo ver of zo dicht … dat chauffeur met vrachtwagen kan rijden.        

Indien er geen vaste ondergrond is (zoals beton, platte klinkers, houten vloeren) maar er enkel gras, zand, kasseien, grind, kiezelstenen, of welke zachte ondergrond dan ook, dan beslist de chauffeur ter plaatse of er al dan niet geleverd zal worden.

Dit is ook zo wanneer er verschillende niveaus zijn zoals trappen of wanneer het materiaal niet in een lift of door standaard deur gaat.

Mocht er toch beslist worden om te leveren ondanks moeilijkheden zoals hierboven beschreven, dan zal er een meerprijs worden aangerekend van €35 (incl.BTW) per kwartier (per medewerker!)

5. RESTORENT is niet verantwoordelijk indien de gehuurde materialen niet op de gewenste locatie kunnen geplaatst worden door onvoorziene omstandigheden zoals:

  • Het ontbreken van de juiste documenten of parkingtickets (mogen ook ten laatste 1 dag voor evenement gemaild worden)
  • Doorgang geblokkeerd is door onvoorzienbare factoren

De klant draagt hiervoor de volledige verantwoordelijkheid en er kan dus geen schadevergoeding gevraagd worden aan RESTORENT en RESTORENT zal hiervoor genoodzaakt zijn extra kosten aan te rekenen.

6. Materialen dienen te worden geleverd of klaarstaan zoals ze zijn bezorgd of afgehaald.

Alle materialen worden geleverd in een transport kar op wielen, pallet, bak + folie.

  • Transport kar, pallet, bak waarin de goederen worden getransporteerd (voor schade  te beperken) blijven ter plaatse.
  • Onze chauffeurs leveren enkel het materiaal. Klaarzetten van locatie of op en afbouw van uw event doen wij niet !!!
  • Indien bij afhaal het materiaal niet klaar staat, niets is opgeruimd … beslist chauffeur ter plaatse de ernst, omvang, tijdsduur en tijd verlies hij kan oplopen, dan zal hij de locatie verlaten zonder het materiaal in te laden en zal hij zijn route verder zetten. Hiervoor zal dan een extra transportkost worden aangerekend.
  • Indien chauffeur ter plaatse anders beslist wordt er een meerprijs van €35 incl.btw per kwartier (per medewerker) aangerekend.